Monday, 22 July 2013

Nasi ayam & roti boyan

Assalamualaikum....
Dah banyak hari tak tepet juadah berbuka. Sibuk sangat sampai tak sempat nak snap gambar. Dah tu ada pulak tetamu bertandang dan berbuka sekali, takkan nak amik gambar depan orang pulakkan....buat malu jer. Kot terer sangat masak takpe la. Ni setakat bole kenyangkan perut jer..simpan jer la niat murni tu..hehe.

So untuk hari ni...juadah ni jer yg dapat dikongsi bersama.. nasi ayam dan roti boyan.
Nasi ayam tu resepi biasa2 jer. Manakala roti boyan tu resepinya tuan tanah google jer. Kenal roti boyan tu sejak hijrah ke sini la...kalau tak harus la aku tak tau apa benda. Roti canai aku kenal la..hehe.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...