Monday, 18 March 2013

Mari kita pergi Zoo

Last Saturday kitaorang pergi Singapore Zoo. Lama betul tak penah pergi zoo ni. Rasa2nya masa zaman sekolah dulu jer pergi zoo kat Taiping tu. Ni dah ada anak baru pergi pulak.

Besar jugak zoo ni..kalau nk jalan kaki memang penat gila la tambah lagi dgn ada budak2 ni. Nasib baik dlm tu ada tram, so kitaorang amik pakej yang ada tram la senang. Pergi sana empat beranak dan sorang sepupu ecah, ain. Masuk sorang dewasa kalau tak silap $31 dan kanak2 $27. Bawah 3 tahun free. Mahal gila kan..tapi berbaloi masuk kat dlm tu dgn bermacam kemudahan. So memang mesra kanak2 tak panas sebab banyak pokok, banyak pit stop yg siap kipas angin, ada kedai makan yg berhawa dingin dan gerai2 kecik yg jual minuman kalau dahaga kat banyak tempat.

Memang enjoy la pergi..ecah siap mintak nk pergi lagi dgn abi dia. Adik Qadeeja tido jer.
Tunggu adik besar skit kita pergi lagi ok. Enjoyyy..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...